Monday, September 14, 2009

darling.

kau kata aku babi.
kau kata aku kuat maki.
kau sepak hati aku.
kau cocok laju2.

lepas tu.
kau mula cari aku.
banglo 8 tingkat kau hadiah kan.
harap aku datang dengan harapan.

taiik.!
aku tkhadap semua tu.
aku meraung. kau terpaku.
malangnya. kau tksedar semua tu.

ketika tu.
kau berpantun dengan khayalan aku.
sedangkan aku seronok terbang.
melayan nafsu kuda ku.

yee.
aku memang macam tu.
berpelukan dengan nafsu.
perpegang tangan dengan setan.
tempat jahat aku tuju.

disitu nanti.
aku tebang sendiri.
senang hati aku.
mcm tengok musuh ku mati.

embun biru.
sedikit masuk membasah tekak.
dan membuat aku mule hilang.
dalam kotak fikiran yang dipusing2.

tak cukup dengan tu.
batu2 pelik aku sapu.
biar dapat ku terbang laju.
menerjah awan perasaan pilu.

kau kata aku baik kat mate.
tkmengapa. aku mengaku tu semua.
memang aku baik kat mate.
tu semua sebab kau main gilaa.

tkapa la.
aku faham aku siapa.
cume manusia biasa.
yang kurang pahala dunia.

terima kasih.
kau didik sampai letih.
kau ajar aku erti.
dosa binasa yang buat didunia.

No comments:

Post a Comment