Friday, July 10, 2009

hancur lebur.

ahh.!
sial ini sial. apa la nasib saya. ada je yang tk kene. kali ni gf ke-4 saya selepas handphone hilang pula. sakit hati saya rasa duka. perasaan bercampur baur dalam diri saya. saya rindu dompet saya. terutama ic yang ada wajah saya yang selalu di cubit2 pipi oleh dara2 jelita. dipuji2 makcik yang selalunya mengata. di hina2 pelajar yang gf mereka suka kan saya. ahh.! hilang semua nya. apa yang saya kan jawab kepada pengawas PMR.? jika ayat seperti ini datang dari mereka secara melulu kepada saya.

"Mana ic kamu.?"

apa yang saya harus jawab.? adakah ayat seperti ini.?

"maaf encik. Ic saya hilang."

atau pn ayat seperti ini.?

"bukan saya pak. saya rakyat Malaysia."

Tidak.! saya tk mahu perkara ini terjadi. apa malang nasibku ini. sakit hati ku mati lagi. huh. kepada mereka yang baik hati. doa kan ia kembali ke saya. doa kamu semua amat bermakna. kepada mereka yang terjumpa. sampai kan pesan saya rindu kepadanya. :(


Pulang lah sayang.
aku rindu kamu.


No comments:

Post a Comment