Monday, July 6, 2009

hilang.

jahat saya habis mati.
hati orang saya siksa lagi. bukan saya yang mahu begitu. mungkin nak uji kamu. tapi berbeza kepada mangsa. fikiran dia lain pula. di anggap pemusnah, terima lah kenyataan. bukan nak seksa hati dia. rebeh sudah seia sekata. mula dengan kandil yang menawan. menerangi harapan harap berkekalan. tapi tu sume sudah tk ada. di benci di hina si mangsa. hilang nyawa jasad terkulai. bawak diri beradu akhirnya.

hm.
munkin ini jugak akhirnya. seperti catan pengkarya biasa. hidup penuh masalah. hati saya gundah. renik-renik di cincang masalah. sakit terasa bagai nak gila. masa di bakar perihal dunia. tidak bersapa sakit si cinta. hilang tak pasti kembali bila. bertelagah hilang semua sempurna. bagai pasukan hilang pemimpin. tergantung harapan musnah semua. hati gembira kembali duka. menangis bagai si kecil yang lara. saya tak mahu jadi bergini. saya tak mahu dia pergi. hak manusia. terpaksa terima. bukan nak balas yang pernah saya rasa. tk terlintas di akal fikiran saya. saya tk mahu hati terluka. tapi jika bergini juga. tak mengapa. mungkin dah dilupa. tapi bukan bagi saya. walau macam mana. saya tetap ingat. mungkin tak bertemu. tk berbual. tapi ini bukan alasan untuk lenyap si cinta. mungkin dugaan dari yang esa. tk apa kalau tk mampu. saya cuba ubah diri saya. kalau itu yang dimahu dia. harap akan kekal lama. tabah kan hati fikiran terbuka. pasti kembali seperti biasa.


moga kembali seperti biasa.
tiada masalah tidak binasa.
hati kita pasti gembira.
kembali si cinta membawa bahagia.

No comments:

Post a Comment