Saturday, August 1, 2009

manusia kental.

jika anda hebat berbicara.
anda pandai mengatur kata-kata.
anda mampu membuat abu dan siti putus cinta.
anda mampu memecahkan kelapa menggunakan kepala.
pak mail sanggup bagi anda makan free kerana ayat anda.
pengawas tidak menahan anda datang lewat kerana alasan durjana.
cerita2 anda mampu membuat sahabat anda percaya anda terhebat.
anda berjaya menjaringkan bola dalam perlawan bola bersama rakan2 anda.
anda mampu memecut 150km menggunakan kereta/motor ibubapa anda.

maka.
anda tersenarai dalam manusia terhebat bagi saya.
anda yang saya cari. sila daftar kan diri secepat mungkin.

yaa.
anda yang mampu membuat orang tertawa dan menangis.
mari sertai saya. anda boleh bersama membontoti saya menyertai pertandingan.
pertanding yang di ada kan bagi memberi anak cucu kita melihat mereka.
meraka di dalam hutan sana yang digelar orangutan.

kebebasan mereka dicabul.
tidakkah anda kesian.? mereka juga ciptaan esa.
kita membantu dan menerima. hadiah lumayan menanti anda.
rm1.800 dan percutian milik anda.
jika anda mampu mengersangkan kucing2 supaya mereka beromen.
anda tersenyum apabila jumlah mereka bertambah.
mari bantu saya. kita bersama2 mempertahankan nasib orangutan. kita harap mereka.
jangan biarkan anak cucu kita menjamah muka orangutan didalam buku sahaja.

untuk maklumat lanjut :
http://orangutan.com.my/index.php?option=com_content&view=article&id=75&Itemid=111


ingatlah wahai teman.
mereka sebahagian daripada kita.
kita harapan meraka. selamatkan lah mereka.

No comments:

Post a Comment